Vores returbetingelser i korte træk
Returpolitik

Kontakt venligst Båndsalonen før returnering af varer.

Det er hensigtsmæssigt, at forbrugeren styrer leveringen for at kontrollere, at dette sker præcist og fejlfrit. Kunden kontakter Båndsalonen og giver de relevante oplysninger og årsagen til klagen.


Returbetingelser

Du kan returnere varen indenfor 30 dage efter levering. Varen skal være i ny og ubrugt stand. Hvis produktet er ødelagt eller brugt kan produktet ikke blive refunderet. Afklippede metervarer kan ikke returneres. Sørg for at inkludere dine kontaktoplysninger med returforsendelsen og om muligt, bedes du give os et tracking nummer. Båndsalonen foreslår at du får en kvittering og et pakke ID for returforsendelsen fra den valgte leveringsservice, da det gør det lettere at følge returforsendelsen, hvis nødvendigt.

Båndsalonen vil foretage en tilbagebetaling af de berettigede returvarer. Hvis du har betalt med faktura, vil vi have en bankkonto at føre pengene tilbage til. Den nemmeste måde er at e-maile det til os, sammen med en kort beskrivelse af din sag.


At returnere en pakke

Hvis en returneret vare sendes internationalt, bedes du tydeligt markere pakken "RETURNED GOODS", for at undgå toldafgift. Båndsalonen er ikke ansvarlig for toldafgifter på returforsendelser. Eventuelle påløbne gebyrer er kundens ansvar.


Ønsker du at bytte til et andet produkt?

Returner det produkt, du har modtaget, og send os en e-mail hvor du fortæller os, hvilket produkt du ønsker i stedet.

Båndsalonen bytter ikke metervarer.


Transportskader

Hvis produktet er tabt, eller du ved modtagelse bemærker at varen er blevet beskadiget under transporten, skal du straks rapportere det til os.


Uafhentede pakker

For pakker, der ikke hentes hos på posthuset inden for 14 dage, forbeholder Båndsalonen sig ret til at opkræve et ekspeditionsgebyr til dækning af returforsendelsen og eventuelle administrationsomkostninger.


Alle henvendelser bedes rettet til: baandsalonen@gmail.com